Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β' τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β' τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

"ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ"



Με χαρά κι αγωνία οι μαθητές της  Α΄& Β΄ τάξης σας περιμένουν 
την ΠΕΜΠΤΗ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
στις 6:00 μ.μ. 
στη γιορτούλα που με τόση όρεξη ετοίμασαν
 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Σας περιμένουμε..
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ " ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ" ΤΗΣ HELEXPO

     Στις 28 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην έκθεση "Δεινόσαυροι" που φιλοξενείται στους χώρους της HELEXPO. Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου είχαν τη δυνατότητα να συναντήσουν, να ακούσουν και να αγγίξουν τις "τρομερές σαύρες" της Ιουρασικής Περιόδου και να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο, σε μια άλλη εποχή του κόσμου μας. Η ξενάγηση περιελάμβανε επεξήγηση χαρακτηριστικών των εκθεμάτων, γενικά μορφολογικά στοιχεία των δεινοσαύρων, πληροφορίες για το ενδιαίτημα και τις συνήθειες τους αλλά και ερμηνείες για την εξαφάνιση τους.
     Ενημέρωση και ψυχαγωγία σε μια εκπαιδευτική εκδρομή που ενθουσίασε τους μαθητές και πραγματικά άξιζε τον κόπο...
     Με το πέρας της ξενάγησης τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πιάσουν και να επεξεργαστούν εργαλεία που χρησιμοποιούνται στις ανασκαφές οστών και "βουτώντας" στο σκάμμα να ανακαλύψουν τα δικά τους οστά δεινοσαύρων. 



Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Καλό Πάσχα από το Δ.Σ Συκαμίνου

Καλό Πάσχα από την Α' και Δ' τάξη του σχολείου μας που συνεργάστηκαν και δημιούργησαν:






Δ'τάξη: Λαμπάδες
Κάρτες Αβγο-Αβαταρ από τη Δ' τάξη


Α' τάξη: Καρτούλες για το Πάσχα



Δημιουργίες Β1 + Β2: 


Β΄τάξη: Λαγουδάκια


Β' τάξη: Καρτούλες




               

Β' τάξη: Καρτούλες και δωράκια



Τρίτη 4 Απριλίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ



Στα πλαίσια του προγράμματος Συνεκπαίδευσης του σχολείου μας με το ειδικό σχολείο Ωρωπου, η Α' κ η Β1' τάξη του σχολείου με τις εκπαιδευτικούς τους, Κεντανιαν Αλις κ Ζηκου Αθανασία, αλλά κ με την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης Κατερίνα Νατσιου, πραγματοποιήσαμε εκδρομή από κοινού στο paradise park.
"Ήταν όλα υπέροχα!"
Περάσαμε καταπληκτικά!"

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ
 
 

Ευχαριστουμε τα παιδιά και τους συναδέλφους του ειδικού σχολείου για την αξεχαστη εμπειρία!

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

03/12/2016: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities)

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ (2014), γύρω στο 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πάσχουν από κάποιας μορφής αναπηρία, το 80% των οποίων ζει στις αναπτυσσόμενες χώρες. Η Ημέρα αυτή δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία. Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities) καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.
Η επιλογή της ημερομηνίας αυτής συνδέεται με την υιοθέτηση από το διεθνή οργανισμό στις 3 Δεκεμβρίου 1982 του προγράμματος δράσης για τα ΑΜΕΑ, το οποίο οδήγησε στην υπογραφή της διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στις 30 Μαρτίου 2007 (Η Κύπρος την κύρωσε το 2011 και η Ελλάδα το 2012).


Το σχολείο μας, γιορτάζοντας την ημέρα για τα άτομα με ειδικές ικανότητες,  σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Χαλκουτσίου διοργάνωσε μια σειρά από δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές της  Α' και Β' τάξης με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού! 


Μαζί ζωγραφίσαμε, κόψαμε ,κολλήσαμε, παίξαμε, σχεδιάσαμε την θάλασσα των διαφορετικών ψαριών όπου όλα τα ψαράκια ανεξαρτήτως  χρώματος σχεδίου μεγέθους είναι ίσα και κολυμπούν στον ίδιο βυθό!







Μάθαμε σωστές συμπεριφορές ώστε όλοι μας να δείχνουμε σεβασμό και αξία σε κάθε άνθρωπο τονίζοντας την αξία του «ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ». Σε αυτό τον στόχο μας βοήθησε το "φιδάκι" με το παιχνίδι ερωτήσεων! Νιώσαμε πως όλοι είμαστε φίλοι αγαπημένοι και πως απλώνουμε  το χέρι σε όποιον μας χρειάζεται! 

Μοιραστήκαμε ικανότητες  και συναισθήματα.. . Μάθαμε να βλέπουμε το διαφορετικό με αγάπη,  τρυφερότητα κ κατανόηση γιατί πάνω από όλα είμαστε όλοι Παιδιά!


Φωτογραφίες από τις δράσεις μας:






Ευχαριστούμε τα παιδιά της Α' και Β' τάξης και τις δασκάλες τους. Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού σχολείου για την επίσκεψή τους στο χώρο του σχολείου μας. Ελπίζουμε σύντομα να ανταποδώσουμε την επίσκεψή σας!


Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ενημέρωση για την σωματική υγιεινή στις τάξεις Α' και Β'


   Την Τρίτη 12 Μαΐου 2015 επισκέφτηκε το Σχολείο μας κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας Καπανδριτίου για να μιλήσει στους μικρούς μαθητές της Α' και Β' τάξης για τη σωματική υγιεινή και την υγιεινή

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Χρόνια πολλά μαμά!!!


Τα παιδιά του σχολείου μας μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε ετοίμασαν καρτούλες και όμορφες κατασκευές για να χαρίσουν με πολλή αγάπη στις μανούλες τους για την ημέρα της μαμάς.

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Εφημερίδα "Τα Δευτεράκια"


Oι μαθητές της Β' τάξης και η δασκάλα τους κ. Ιωάννα σας παρουσιάζουν την εφημερίδα "Τα Δευτεράκια" που ετοίμασαν και εξέδωσαν στις 22 Απριλίου 2015.  

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Πασχαλινές κατασκευές!!

  Την Παρασκευή στις 3 Απριλίου 2015 μία μέρα πριν κλείσουμε για τις διακοπές του Πάσχα όλες οι τάξεις ετοίμασαν όμορφες και πρωτότυπες πασχαλινές κατασκευές και κάρτες. Τα πρωτάκια μας έφτιαξαν καρτούλες λαγουδάκια και πασχαλίτσες! Μας δείχνουν τις δημιουργίες τους στις φωτογραφίες με πολλή χαρά!! Στο τέλος πήραν από ένα καλαθάκι με γλυκίσματα από τη δασκάλα τους η κ.Χρύσα!