Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Καινοτόμα Προγράμματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Καινοτόμα Προγράμματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής: Το Ποδήλατο

Την Τρίτη 2 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα για τους μαθητές της Τετάρτης Δημοτικού με θέμα το "Ποδήλατο" από εκπρόσωπο του Ελληνικού Ινστιτούτου Έρευνας

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Εκδήλωση για το Χαμόγελο του Παιδιού


Μετά την ολοκλήρωση της δράσης του "Μαθητικού κυλικείου" που οργάνωσε και συντόνισε η δασκάλα της Ε' τάξης κ. Γκαλιάτα Θεοδοσία, οι μαθητές της Ε' δημοτικού πρότειναν τα χρήματα που εισέπραξαν από το κυλικείο να διατεθούν στο "Χαμόγελο του Παιδιού". Με τη συνεργασία των γονέων και κατόπιν συνεννόησης με υπεύθυνους από τον οργανισμό, το Σχολείο μας διοργάνωσε μία εκδήλωση αφιερωμένη σ' αυτή τη δράση. 

Μαθητικό Κυλικείο από τη Στ' Δημοτικού

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος "Μαθητικό Κυλικείο" από τους μαθητές της Ε' δημοτικού, τη σκυτάλη πήραν οι μαθητές της Στ' με τη δασκάλα τους κ. Τσιρώνη! Το πρόγραμμα τρέχει εδώ και δύο εβδομάδες και το Μαθητικό Κυλικείο λειτούργησε και πάλι στο σχολείο μας!

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Κάρτα βιβλιαράκι για το Χαμόγελο!

Οι μαθητές της Ε' τάξης ετοίμασαν τα βιβλιαράκια που βλέπετε στις φωτογραφίες με αφορμή την εκδήλωση για την παράδοση μέρους των εσόδων τους από το μαθητικό κυλικείο στο "Χαμόγελο του παιδιού".

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Δειγματική Διδασκαλία στο Δ.Σ. Συκαμίνου (8-11-2012)

Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο dstavrou.blogspot.gr

Στα πλαίσια της οργάνωσης παιδαγωγικών συναντήσεων ενδοσχολικής μορφής και προώθησης της καινοτομίας στην εκπαιδευτική πράξη στο σύγχρονο σχολείο πραγματοποιήθηκε Δειγματική Διαθεματική Διδασκαλία, για τους εκπαιδευτικούς της Α΄ και Β΄ Τάξης των Σχολικών Μονάδων Ανατολικής Αττικής, την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012, και ώρα 12:00 – 14:00, στο Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου, με θέμα: «Ο Μάνος Λοΐζος στο Παιδικό Τραγούδι – Μουσική Διαθεματική Προσέγγιση».

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Μαθητικό Κυλικείο από την Ε' Δημοτικού

Για κάθε προϊόν είχαμε ετοιμάσει την αντίστοιχη απόδειξη πληρωμής 

   Η ιδέα μας γεννήθηκε από την ανάγκη μας για την λειτουργία κυλικείου στο σχολείο μας. Σκεφθήκαμε λοιπόν ότι θα ήταν χρήσιμο  να δουν οι μαθητές μας βιωματικά την λειτουργία του κυλικείου για ένα τρίμηνο. Παράλληλα στο μάθημα της Γλώσσας την περίοδο αυτή  ασχοληθήκαμε με τη διατροφή. Ήταν λοιπόν ευκαιρία να μιλήσουμε για το τι πρέπει να έχει ένα σχολικό κυλικείο και μέσα από αυτό τα παιδιά να υιοθετήσουν καλές διατροφικές συνήθειες. Έτσι ξεκινήσαμε τη Δράση αυτή.