Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δ' τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δ' τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΚΑΜΙΝΟΥ


Σε πυρετό κατασκευών βρίσκεται το σχολείο μας εν όψει των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.
Καρτούλες, δεντράκια, κλαράκια , μπαλίτσες, μπόλικη χρυσόσκονη, ημερολόγια, χιονάνθρωποι, χιονονιφάδες  κανέλες και κορδέλες.... όλα αυτά έκαναν παρέλαση στις τάξεις και αυτές γέμισαν με παιδικά γέλια και χαμόγελα !
Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά με Υγεία και Αγάπη!!!
Πάλι μαζί στις 8/1/2019!!!















Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ " ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ" ΤΗΣ HELEXPO

     Στις 28 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην έκθεση "Δεινόσαυροι" που φιλοξενείται στους χώρους της HELEXPO. Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου είχαν τη δυνατότητα να συναντήσουν, να ακούσουν και να αγγίξουν τις "τρομερές σαύρες" της Ιουρασικής Περιόδου και να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο, σε μια άλλη εποχή του κόσμου μας. Η ξενάγηση περιελάμβανε επεξήγηση χαρακτηριστικών των εκθεμάτων, γενικά μορφολογικά στοιχεία των δεινοσαύρων, πληροφορίες για το ενδιαίτημα και τις συνήθειες τους αλλά και ερμηνείες για την εξαφάνιση τους.
     Ενημέρωση και ψυχαγωγία σε μια εκπαιδευτική εκδρομή που ενθουσίασε τους μαθητές και πραγματικά άξιζε τον κόπο...
     Με το πέρας της ξενάγησης τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πιάσουν και να επεξεργαστούν εργαλεία που χρησιμοποιούνται στις ανασκαφές οστών και "βουτώντας" στο σκάμμα να ανακαλύψουν τα δικά τους οστά δεινοσαύρων. 



" ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ"

     Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας "Ασφαλώς κυκλοφορώ", οι μαθητές του τμήματος Δ1ασχολήθηκαν για όλη την τρέχουσα εβδομάδα με την ασφαλή μετακίνηση στο δρόμο. Ενημερώθηκαν για τους κανόνες και τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πεζών και των ποδηλατών.
     Μια πολύ δημιουργική, χρήσιμη και εποικοδομητική δράση.



Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

     Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας για τα Δικαιώματα του Παιδιού οι τάξεις Γ΄ και Δ΄ αφιέρωσαν την ημέρα αυτή σε δραστηριότητες, ενημέρωση και συζήτηση για τα Δικαιώματα των Παιδιών. Οι μικροί μαθητές ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ομαδικών, καλλιτεχνικών κατασκευών με στόχο την προαγωγή της ισότητας, του σεβασμού, της αγάπης και φυσικά της μάθησης μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες.





Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

Σήμερα, Τετάρτη 31/05/2017, οι  Δ’, Ε’ και ΣΤ΄ τάξεις του σχολείου  επισκέφτηκαν το βιωματικό αθλητικό πάρκο Paradise Park στις Αχαρνές  και συμμετείχαν στο αθλητικό πρόγραμμα «Παιχνίδια Περιπέτειας».

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες με στόχο η μία από αυτές να φτάσει πρώτη στις 10 ατομικές νίκες. Ο στίβος  περιείχε παιχνίδια περιπέτειας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών (τα παιχνίδια είναι κατάλληλα για παιδιά από 8 ετών και άνω). Επιπλέον, τα παιδιά έκαναν αναρρίχηση στον ειδικά διαμορφωμένο τοίχο, τοξοβολία, παίξανε ποδόσφαιρο και μια ομαδική χορογραφία πάντα με την καθοδήγηση των έμπειρων εκπαιδευτών του κέντρου.

 

 

 

 

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ACTIONAID HELLAS

Πόσο εύκολο είναι να φανταστούμε ολόκληρο τον κόσμο, όταν αυτός αγγίζει πια τα 7 δις;

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του της Γ' και Δ' τάξης "προσγειώθηκαν" στην κοινότητα Μπάμα της Κένυα. Πραγματοποίησαν ενα συναρπαστικό ταξίδι μέσα από έναν ειδικά διαμορφωμένου χώρο προσομοίωσης. Ανακαλύψαν τις ανάγκες μιας κοινότητας, επαναπροσδιόρισαν τις δικές τους και προσεγγίσαν την έννοια της παγκόσμιας φτώχειας και πείνας, με τη χρήση αυθεντικών αντικειμένων και εξιστόρηση της πραγματικής ιστορίας της μικρής Έβελιν.
Στην αρχή οι δύο εμψυχώτριες του προγράμματος μας υποδέχτηκαν έξω από το αεροπλάνο και μας εξήγησαν για το ταξίδι φαντασίας που θα κάναμε με το αεροπλάνο. 

Πήραμε τη μυστική μας κάρτα, μπήκαμε στο αεροπλάνο, τοποθετήσαμε τα πράγματά στα σημεία όπου μας υπέδειξε η αεροσυνοδός, φορέσαμε τις φανταστικές μας ζώνες, ακούσαμε τον πιλότο να μας καλωσορίζει και το ταξίδι ξεκίνησε...
Μερικές φωτογραφίες από την εκδρομή:















Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Καλό Πάσχα από το Δ.Σ Συκαμίνου

Καλό Πάσχα από την Α' και Δ' τάξη του σχολείου μας που συνεργάστηκαν και δημιούργησαν:






Δ'τάξη: Λαμπάδες
Κάρτες Αβγο-Αβαταρ από τη Δ' τάξη


Α' τάξη: Καρτούλες για το Πάσχα



Δημιουργίες Β1 + Β2: 


Β΄τάξη: Λαγουδάκια


Β' τάξη: Καρτούλες




               

Β' τάξη: Καρτούλες και δωράκια