Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κατασκευές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κατασκευές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

" ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ"

     Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας "Ασφαλώς κυκλοφορώ", οι μαθητές του τμήματος Δ1ασχολήθηκαν για όλη την τρέχουσα εβδομάδα με την ασφαλή μετακίνηση στο δρόμο. Ενημερώθηκαν για τους κανόνες και τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πεζών και των ποδηλατών.
     Μια πολύ δημιουργική, χρήσιμη και εποικοδομητική δράση.



Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Χρόνια πολλά μαμά!!!


Τα παιδιά του σχολείου μας μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε ετοίμασαν καρτούλες και όμορφες κατασκευές για να χαρίσουν με πολλή αγάπη στις μανούλες τους για την ημέρα της μαμάς.

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Μαγιάτικα στεφανάκια από τα πρωτάκια!

Τα πρωτάκια μας με τη δασκάλα τους την κυρία Χρύσα έφτιαξαν όμορφα και πολύχρωμα μαγιάτικα στεφανάκια χρησιμοποιώντας χάρτινα πιάτα μιας χρήσης, γκοφρέ χαρτί και διάφορα χαρτονάκια.

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Όνειρα και λουλούδια από την Τάξη Υποδοχής

   Πριν το Πάσχα, ετοιμάσαμε με κάποιους από τους μαθητές από το τμήμα Υποδοχής μια ομαδική ανοιξιάτικη σύνθεση με ηλίανθους και στολίσαμε με αυτή έναν από τους φελοπίνακες του σχολείου μας. 

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Πασχαλινές κατασκευές!!

  Την Παρασκευή στις 3 Απριλίου 2015 μία μέρα πριν κλείσουμε για τις διακοπές του Πάσχα όλες οι τάξεις ετοίμασαν όμορφες και πρωτότυπες πασχαλινές κατασκευές και κάρτες. Τα πρωτάκια μας έφτιαξαν καρτούλες λαγουδάκια και πασχαλίτσες! Μας δείχνουν τις δημιουργίες τους στις φωτογραφίες με πολλή χαρά!! Στο τέλος πήραν από ένα καλαθάκι με γλυκίσματα από τη δασκάλα τους η κ.Χρύσα!

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

"Λίγα λόγια για μένα" από την Τάξη Υποδοχής

Εργασίες μαθητών της Τάξης Υποδοχής (Γ' έως Στ' τάξη) που αναρτήθηκαν στην αίθουσα του Ολοήμερου και συνδυάζουν τη ζωγραφική με την εξάσκηση στην παραγωγή γραπτού λόγου.

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Αποκριάτικες κατασκευές!

Κλόουν από τους μαθητές της Γ΄Δημοτικού 
Διανύουμε την τρίτη εβδομάδα του Τριωδίου και όλες οι τάξεις του Σχολείου μας, ετοιμάζουν διάφορες αποκριάτικες κατασκευές. Πολύχρωμοι κλόουν, αρλεκίνοι και εντυπωσιακές μάσκες που έφτιαξαν τα παιδιά στολίζουν τα ταμπλό στους διαδρόμους και τα παράθυρα των τάξεων.

Κουκλοθέατρο στο σχολείο!

   Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015 παρακολουθήσαμε στο Σχολείο μας την παράσταση "Γοργόνα, Γοργονίτσα" από την ομάδα Εικαστικού Θεάτρου Κούκλας "Πράσσειν Άλογα". Ήταν ένα έργο εμπνευσμένο από το κλασικό παραμύθι του Χ.Κ. Άντερσεν, στο οποίο συμμετείχαν η ηθοποιός Εμμανουέλα Καποκάκη και πολλές πολύχρωμες κούκλες άμεσης κίνησης, μάπετς και δακτυλόκουκλες σε διάφορα μεγέθη. 

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Αποκριάτικες κατασκευές από τη Στ τάξη!

Οι μαθητές της Στ τάξης του Σχολείου μας, έφτιαξαν πολύχρωμα, τρελά, αποκριάτικα καπέλα από απλά χαρτόνια, σε συνεργασία με τη δασκάλα τους Δήμητρα Τσιρώνη και τη δασκάλα της Τάξης Υποδοχής, Γαλήνη Γκαλά.