Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ACTIONAID HELLAS

Πόσο εύκολο είναι να φανταστούμε ολόκληρο τον κόσμο, όταν αυτός αγγίζει πια τα 7 δις;

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του της Γ' και Δ' τάξης "προσγειώθηκαν" στην κοινότητα Μπάμα της Κένυα. Πραγματοποίησαν ενα συναρπαστικό ταξίδι μέσα από έναν ειδικά διαμορφωμένου χώρο προσομοίωσης. Ανακαλύψαν τις ανάγκες μιας κοινότητας, επαναπροσδιόρισαν τις δικές τους και προσεγγίσαν την έννοια της παγκόσμιας φτώχειας και πείνας, με τη χρήση αυθεντικών αντικειμένων και εξιστόρηση της πραγματικής ιστορίας της μικρής Έβελιν.
Στην αρχή οι δύο εμψυχώτριες του προγράμματος μας υποδέχτηκαν έξω από το αεροπλάνο και μας εξήγησαν για το ταξίδι φαντασίας που θα κάναμε με το αεροπλάνο. 

Πήραμε τη μυστική μας κάρτα, μπήκαμε στο αεροπλάνο, τοποθετήσαμε τα πράγματά στα σημεία όπου μας υπέδειξε η αεροσυνοδός, φορέσαμε τις φανταστικές μας ζώνες, ακούσαμε τον πιλότο να μας καλωσορίζει και το ταξίδι ξεκίνησε...
Μερικές φωτογραφίες από την εκδρομή:















Σάββατο 8 Απριλίου 2017

ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΚΑΜΙΝΟΥ

Σήμερα, Τετάρτη 5 του Απρίλη, ήταν η σειρά του Δημοτικού Σχολείου Συκάμινου, να υποδεχτεί τα προσφυγόπουλα από τον καταυλισμό της Μαλακάσας.

Παιδιά σε ηλικίες που αντιστοιχούν στην Ε και ΣΤ τάξεις, ήρθαν κι έγιναν δεκτά με ενθουσιασμό από τους συμμαθητές τους του Δ.Σ. Συκαμίνου, από το Σύλλογο διδασκόντων, το σύλλογο γονέων του σχολείου, από το σύλλογο "Σωκράτης", εκπροσώπους της λαικής επιτροπής, φορείς και κατοίκους της περιοχής. Στην υποδοχή των προσφύγων ήταν παρών και ο Σχολικός Σύμβουλος Κουμπιάς Εμμανουήλ που βοήθησε και στήριξε αυτή την προσπάθεια.







Ευχόμαστε στους συναδέλφους που θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα στις αίθουσες με τα προσφυγόπουλα καλή δύναμη και καλή επιτυχία!!!

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ









Δείτε ολόκληρο το βιβλίο εδω: 5ος αιώνας (βιβλιο)

ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ Δ' ΤΑΞΗΣ

Ακολουθώντας τον σχολικό προγραμματισμό για τον μήνα Μάρτιο, την Πέμπτη 02 Μαρτίου του 2017, πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό μας Σχολείο Δειγματική Διδασκαλία για το μάθημα της Ιστορίας από τα παιδιά της Δ΄ τάξης του σχολείου. Η δειγματική αφορούσε τον εναλλακτικό τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας με την συμβολή των Τ.Π.Ε. και είχε ως τίτλο:

"Περσικοί πόλεμοι: Διαθεματική προσέγγιση με την αρωγή των Τ.Π.Ε.".

Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ντόνα Δέσποινα οργάνωσε και παρουσίασε την Δειγματική, την παιδαγωγική καθοδήγηση της οποίας είχε ο Σχολικός Σύμβουλος, κύριος Κουμπιάς τον οποίο και ευχαριστούμε για την αμέριστη συμπαράσταση στο έργο μας.






Ευχαριστούμε επίσης και τον Σύλλογο Γονέων και τους γονείς των μαθητών της Δ' τάξης για την αρωγή τους σε αυτή την παρουσίαση.




Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Αν ήσουν στη θέση του Έκτορα θα έμπαινες στη μάχη;

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας της Γ' τάξης, μελετώντας την Ιλιάδα και την Οδύσσεια και μέσα από τους στίχους του Ομήρου, oι μαθητές της Γ' τάξης του σχολείου μας απάντησαν στην ερώτηση:

Αν ήσουν στη θέση του Έκτορα θα έμπαινες στη μάχη ή μήπως θα άκουγες την Ανδρομάχη που σε παρακαλούσε να μην μπεις σ' αυτή;




Αν ήμουν στη θέση του Έκτορα σίγουρα θα μαχόμουν ακόμα και αν με παρακαλόύσε η Ανδρομάχη .Αλλιώς θα ήταν σαν να προδίδω τον λαό μου και τον ίδιο μου τον ευτό.Οι γενναίοι πολεμιστές δεν κάνουν ποτέ πίσω, ακόμα και όταν γνωρίζουν ότι μπροστά τους , στο επόμενο βήμα θα τους βρει ο θάνατος.
Με εκτίμηση !
Γεώργιος.Κοκ

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ Β' ΤΑΞΗ




















ΚΑΛΕΣ ΚΛΟΟΥΝΟ-ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β' ΤΑΞΗΣ!

Δειγματική Διδασκαλία: Οι περσικοί πόλεμοι





Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι η Δ' τάξη του σχολείου μας επιλέχθηκε από τον Σχολικό Σύμβουλο κύριο Κουμπιά Εμμανουήλ για να παρουσιάσει με την μορφή Δειγματικής Διδασκαλίας το πρόγραμμα που υλοποιήσαμε στην ενότητα "Περσικοί Πόλεμοι" Η Δειγματική διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2 Μαρτίου στο χώρο του σχολείου μας σε εκπαιδευτικούς της 50ης Περεφέρειας Αττικής.

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα

Το Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα για την νέα χρονιά .. Τυχερός της χρονιάς, ο Υποδιευθυντής του Σχολείου Χρήστος Βόλλας.




 Καλή χρονιά σε όλους τους συναδέλφους!

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Παρουσίαση βιβλίου:"Ο Οδυσσέας και η Καλυψώ ταξιδεύουν στο χρόνο


Θα ήθελα να εκφράσω θερμές ευχαριστίες σε όλους τους φίλους και τους συντελεστές της χθεσινής Παρουσίασης του Βιβλίου μου "Ο Οδυσσέας και η Καλυψώ ταξιδεύουν στο χρόνο". Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Αλεξάνδρα Τσόλκα για την αγάπη της και την ευαισθησία που έδωσε για την εικονογράφηση του βιβλίου.
 Αλεξάνδρα σε ευχαριστώ από καρδιάς !!!

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

Κόλλες, ψαλίδια, χαρτόνια και είμαστε έτοιμοι!

 

 


Οι καμβάδες της μάχης είναι έτοιμοι!





Οι μαθητές της Δ' τάξης: Αίαντας, Άρτεμις, Δανάη, Δημήτρης, Ελένη, Κωνσταντίνα Λ., Κωνσταντίνα Τ., Λυδία, Μαρία, Μιχάλης Κ., Μιχάλης Τσ., Νάσια, Νικόλας, Ντένις, Παναγιώτης, Ριάνα, Τιμοτέι, Χάρης.
Η δασκάλα: Ντόνα Δέσποινα

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ


     Οι μαθητές βλέποντας τον σχηματισμό τον σχηματική αναπαράσταση της περιοχής των Θερμοπυλών κλήθηκαν να απαντήσουν για ποιο λόγο οι Έλληνες επέλεξαν το συγκεκριμένο σημείο για γίνει η μάχη. Αφού ανακαλύψαν την απάντηση, ξεκινησε η εξιστόρηση των γεγονότων. Οι μαθητές κινούσαν τα πιόνια (μπλε και πράσινα καπάκια) και αναπαριστούσαν το τι συνέβη στην μάχη των Θερμοπυλών (480 π.Χ). Κάποια στιγμή εμφανίζεται και ο Εφιάλτης στο στρατόπεδο των Περσών που οδηγεί τους Πέρσες από ένα μυστικό πέρασμα προ των Ελλήνων. Έτσι, οι Πέρσες κατάφεραν να περικυκλώσουν και να σκοτώσουν τους 300 Σπαρτιάτες που είχαν μείνει να υπερασπιστουν τις Θερμοπύλες.
Πέρσες: Άσπρα καπάκια
Έλληνες: Μπλε καπάκια



















Οι Θερμοπύλες αποτελούν παράδειγμα ηρωϊσμού των ελεύθερων ανδρών που υπερασπίζονται την πατρίδα τους και την ελευθερία τους.

Η ελευθερία ήταν η κύρια ιδέα για τους Έλληνες και οδήγησε στην αντίσταση τους στις Θερμοπύλες, στη Σαλαμίνα και στις Πλαταιές.

Ο Σιμωνίδης ο Κείος, μετά τη μάχη, έγραψε ένα από τα πιο γνωστά επιγράμματα. Το επίγραμμα λέγει τα πάρακατω (σύμφωνα με τον Ηρόδοτο):
Ὦ ξεῖν', ἀγγέλλειν Λακεδαιμονίοις ὅτι τῇδε
κείμεθα, τοῖς κείνων ῥήμασι πειθόμενοι.
(Ω ξένε, ανάγγειλε στους Λακεδαιμόνιους ότι εδώ
ταφήκαμε, υπακούοντας στα προστάγματά τους.)


Οι μαθητές της Δ' τάξης: Αίαντας, Άρτεμις, Δανάη, Δημήτρης, Ελένη, Κωνσταντίνα Λ., Κωνσταντίνα Τ., Λυδία, Μαρία, Μιχάλης Κ., Μιχάλης Τσ., Νάσια, Νικόλας, Ντένις, Παναγιώτης, Ριάνα, Τιμοτέι, Χάρης.
Η δασκάλα: Ντόνα Δέσποινα