Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δράσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δράσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ " ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ" ΤΗΣ HELEXPO

     Στις 28 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην έκθεση "Δεινόσαυροι" που φιλοξενείται στους χώρους της HELEXPO. Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου είχαν τη δυνατότητα να συναντήσουν, να ακούσουν και να αγγίξουν τις "τρομερές σαύρες" της Ιουρασικής Περιόδου και να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο, σε μια άλλη εποχή του κόσμου μας. Η ξενάγηση περιελάμβανε επεξήγηση χαρακτηριστικών των εκθεμάτων, γενικά μορφολογικά στοιχεία των δεινοσαύρων, πληροφορίες για το ενδιαίτημα και τις συνήθειες τους αλλά και ερμηνείες για την εξαφάνιση τους.
     Ενημέρωση και ψυχαγωγία σε μια εκπαιδευτική εκδρομή που ενθουσίασε τους μαθητές και πραγματικά άξιζε τον κόπο...
     Με το πέρας της ξενάγησης τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πιάσουν και να επεξεργαστούν εργαλεία που χρησιμοποιούνται στις ανασκαφές οστών και "βουτώντας" στο σκάμμα να ανακαλύψουν τα δικά τους οστά δεινοσαύρων. 



Τρίτη 4 Απριλίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ



Στα πλαίσια του προγράμματος Συνεκπαίδευσης του σχολείου μας με το ειδικό σχολείο Ωρωπου, η Α' κ η Β1' τάξη του σχολείου με τις εκπαιδευτικούς τους, Κεντανιαν Αλις κ Ζηκου Αθανασία, αλλά κ με την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης Κατερίνα Νατσιου, πραγματοποιήσαμε εκδρομή από κοινού στο paradise park.
"Ήταν όλα υπέροχα!"
Περάσαμε καταπληκτικά!"

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ
 
 

Ευχαριστουμε τα παιδιά και τους συναδέλφους του ειδικού σχολείου για την αξεχαστη εμπειρία!

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ



ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΣΥΚΑΜΊΝΟΥ

ΑΓ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
2295071947


ΔΡΑΣΕΙΣ   ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

 ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ  Τη σκυτάλη του Μαθητικού Κυλικείου αναλαμβάνει η Ε τάξη του σχολείου μας με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κύριο   Μπατσούλη Θεοφάνη και των μαθητών της Ε τάξης με την αρωγή  των   γονέων της τάξης.

ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ  Δειγματική Διδασκαλία από τους μαθητές της Δ τάξης του σχολείου μας με Υπεύθυνη Εκπαιδευτικό την κυρία Ντόνα Δέσποινα υπό την Παιδαγωγική Εποπτεία του Σχολικού Συμβούλου Εμμανουήλ Λ. Κουμπιά.  Την Δειγματική θα παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί της Δ τάξης της 50ης Περιφέρειας Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ   Οι μαθητές της Ε &ΣΤ τάξης του Σχολείου μας θα συμμετέχουν στον 11ο Μαθητικό Διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας «Παιχνίδι και Μαθηματικά» που θα διεξαχθεί στο Σχολείο μας.

ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Οι μαθητές του Σχολείου μας θα παρακολουθήσουν την παράσταση στο Θέατρο Πόρτα «Πιάνω παπούτσι πάνω στο πιάνο» Παράσταση θεατρικής ευδαιμονίας, όπως χαρακτηρίστηκε, διαμάντι στις στάχτες και θεατρικό δώρο, ξεπέρασε κατά πολύ τα όρια μιας σύγχρονης ματιάς στο μύθο της Σταχτοπούτας, και μίλησε για τον αγώνα για ανεξαρτησία, τη νίκη πάνω στα στερεότυπα.

ΠΕΜΠΤΗ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ  Θα διεξαχθεί στο Σχολείο μας η Α φάση του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Φυσικών «Αριστοτέλης 2017» για μαθητές Ε & ΣΤ τάξης.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ  Θα γίνει η γιορτή για την επέτειο της 25ης  Μαρτίου 1821 από τους μαθητές της ΣΤ τάξης του Σχολείου μας με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κύριο Αποστόλου Στέφανο. Με θέμα « Μια νύχτα στο Μουσείο……των ηρώων του 1821.»  Παράλληλα θα γίνει και η παράδοση της Σημαίας στην Σημαιοφόρο του Σχολείου μας και στο Σώμα της Σημαίας για το 2ο εξάμηνο.


ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ Θα γίνει η καθιερωμένη Παρέλαση του Σχολείου μας στο Συκάμινο και στην Σκάλα Ωρωπού μαζί με όλα τα σχολεία του Δήμου.



Ο Σύλλογος Διδασκόντων                                                                                      Η Διευθύντρια
                                                                                                                           Κατσούγκρη Αναστασία





Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Stone soup: a travelling recipe

Την Πέμπτη  8 Δεκεμβρίου παρουσιαστηκε στα παιδιά της Γ, Δ, Ε, ΣΤ το παραμύθι στην αγγλική γλώσσα “Stone soup: a travelling recipe” από την ομάδα "The Talking Oak Company". Η παράσταση πραγματοποιήθηκε δωρεάν  από τον Σύλλογο Γονέων και τους ευχαριστούμε εξαιρετικά γι' αυτό.

Φωτογραφίες από την παράσταση:






Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ


03/12/2016: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities)

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ (2014), γύρω στο 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πάσχουν από κάποιας μορφής αναπηρία, το 80% των οποίων ζει στις αναπτυσσόμενες χώρες. Η Ημέρα αυτή δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία. Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities) καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.
Η επιλογή της ημερομηνίας αυτής συνδέεται με την υιοθέτηση από το διεθνή οργανισμό στις 3 Δεκεμβρίου 1982 του προγράμματος δράσης για τα ΑΜΕΑ, το οποίο οδήγησε στην υπογραφή της διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στις 30 Μαρτίου 2007 (Η Κύπρος την κύρωσε το 2011 και η Ελλάδα το 2012).


Το σχολείο μας, γιορτάζοντας την ημέρα για τα άτομα με ειδικές ικανότητες,  σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Χαλκουτσίου διοργάνωσε μια σειρά από δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές της  Α' και Β' τάξης με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού! 


Μαζί ζωγραφίσαμε, κόψαμε ,κολλήσαμε, παίξαμε, σχεδιάσαμε την θάλασσα των διαφορετικών ψαριών όπου όλα τα ψαράκια ανεξαρτήτως  χρώματος σχεδίου μεγέθους είναι ίσα και κολυμπούν στον ίδιο βυθό!







Μάθαμε σωστές συμπεριφορές ώστε όλοι μας να δείχνουμε σεβασμό και αξία σε κάθε άνθρωπο τονίζοντας την αξία του «ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ». Σε αυτό τον στόχο μας βοήθησε το "φιδάκι" με το παιχνίδι ερωτήσεων! Νιώσαμε πως όλοι είμαστε φίλοι αγαπημένοι και πως απλώνουμε  το χέρι σε όποιον μας χρειάζεται! 

Μοιραστήκαμε ικανότητες  και συναισθήματα.. . Μάθαμε να βλέπουμε το διαφορετικό με αγάπη,  τρυφερότητα κ κατανόηση γιατί πάνω από όλα είμαστε όλοι Παιδιά!


Φωτογραφίες από τις δράσεις μας:






Ευχαριστούμε τα παιδιά της Α' και Β' τάξης και τις δασκάλες τους. Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού σχολείου για την επίσκεψή τους στο χώρο του σχολείου μας. Ελπίζουμε σύντομα να ανταποδώσουμε την επίσκεψή σας!


Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ


Ακολουθώντας τον σχολικό προγραμματισμό για τον μήνα Οκτώβριο, την Τρίτη 18 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό μας Σχολείο Δειγματική Διδασκαλία από τα παιδιά της Α τάξης του σχολείου. Το θέμα της δειγματικής:
"Φωνολογική Επίγνωση «Γράμματα, Φωνές και Μουσική, η λεξούλα να φτιαχτεί» Μια εναλλακτική προσέγγιση για μαθητές της Α’ Δημοτικου".
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός Κεντανιάν Αλίς που οργάνωσε και παρουσίασε την Δειγματική μάς εντυπωσίασε με την δημιουργικότητα και τις γνώσεις της. Την παιδαγωγική καθοδήγηση είχε ο Σχολικός Σύμβουλος, κύριος Κουμπιάς τον οποίο και ευχαριστούμε για την αμέριστη συμπαράσταση στο έργο μας. Ευχαριστούμε επίσης και τον Σύλλογο Γονέων για την αρωγή του σε αυτή την παρουσίαση.