Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σχ.Έτος 2014-2015. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σχ.Έτος 2014-2015. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής: Το Ποδήλατο

Την Τρίτη 2 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα για τους μαθητές της Τετάρτης Δημοτικού με θέμα το "Ποδήλατο" από εκπρόσωπο του Ελληνικού Ινστιτούτου Έρευνας

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Βιβλιαράκι "Επίσκεψη στον Οδοντίατρο"


Οι μαθητές της Α' Δημοτικού ετοίμασαν, με τη βοήθεια της δασκάλας τους κ. Χρύσας Μπατζοπούλου, μικρά βιβλιαράκια με θέμα την επίσκεψη στον οδοντίατρο, στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιείται στην τάξη στη διάρκεια του σχολικού έτους. 

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ενημέρωση για την σωματική υγιεινή στις τάξεις Α' και Β'


   Την Τρίτη 12 Μαΐου 2015 επισκέφτηκε το Σχολείο μας κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας Καπανδριτίου για να μιλήσει στους μικρούς μαθητές της Α' και Β' τάξης για τη σωματική υγιεινή και την υγιεινή

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Πώς θα γίνω αναγνώστης του ιστολογίου;


Για να ενημερώνεστε όποτε γίνεται νέα ανάρτηση στο ιστολόγιο του Σχολείου μας, μπορείτε να γίνετε μέλος ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία. 

Εκδήλωση για το Χαμόγελο του Παιδιού


Μετά την ολοκλήρωση της δράσης του "Μαθητικού κυλικείου" που οργάνωσε και συντόνισε η δασκάλα της Ε' τάξης κ. Γκαλιάτα Θεοδοσία, οι μαθητές της Ε' δημοτικού πρότειναν τα χρήματα που εισέπραξαν από το κυλικείο να διατεθούν στο "Χαμόγελο του Παιδιού". Με τη συνεργασία των γονέων και κατόπιν συνεννόησης με υπεύθυνους από τον οργανισμό, το Σχολείο μας διοργάνωσε μία εκδήλωση αφιερωμένη σ' αυτή τη δράση. 

Το σχολείο μας στον ηλεκτρονικό τύπο!

Το δελτίο τύπου με τις δράσεις του Δημοτικού Σχολείου Συκαμίνου, φιλοξενείται ήδη από τρεις ηλεκτρονικές ενημερωτικές σελίδες. Μπορείτε να δείτε τις σχετικές δημοσιεύσεις πατώντας τους συνδέσμους που βρίσκονται κάτω από τις εικόνες.

Μαθητικό Κυλικείο από τη Στ' Δημοτικού

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος "Μαθητικό Κυλικείο" από τους μαθητές της Ε' δημοτικού, τη σκυτάλη πήραν οι μαθητές της Στ' με τη δασκάλα τους κ. Τσιρώνη! Το πρόγραμμα τρέχει εδώ και δύο εβδομάδες και το Μαθητικό Κυλικείο λειτούργησε και πάλι στο σχολείο μας!

Χρόνια πολλά μαμά!!!


Τα παιδιά του σχολείου μας μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε ετοίμασαν καρτούλες και όμορφες κατασκευές για να χαρίσουν με πολλή αγάπη στις μανούλες τους για την ημέρα της μαμάς.

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Κάρτα βιβλιαράκι για το Χαμόγελο!

Οι μαθητές της Ε' τάξης ετοίμασαν τα βιβλιαράκια που βλέπετε στις φωτογραφίες με αφορμή την εκδήλωση για την παράδοση μέρους των εσόδων τους από το μαθητικό κυλικείο στο "Χαμόγελο του παιδιού".

Μαγιάτικα στεφανάκια από τα πρωτάκια!

Τα πρωτάκια μας με τη δασκάλα τους την κυρία Χρύσα έφτιαξαν όμορφα και πολύχρωμα μαγιάτικα στεφανάκια χρησιμοποιώντας χάρτινα πιάτα μιας χρήσης, γκοφρέ χαρτί και διάφορα χαρτονάκια.

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Εφημερίδα "Τα Δευτεράκια"


Oι μαθητές της Β' τάξης και η δασκάλα τους κ. Ιωάννα σας παρουσιάζουν την εφημερίδα "Τα Δευτεράκια" που ετοίμασαν και εξέδωσαν στις 22 Απριλίου 2015.  

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Όνειρα και λουλούδια από την Τάξη Υποδοχής

   Πριν το Πάσχα, ετοιμάσαμε με κάποιους από τους μαθητές από το τμήμα Υποδοχής μια ομαδική ανοιξιάτικη σύνθεση με ηλίανθους και στολίσαμε με αυτή έναν από τους φελοπίνακες του σχολείου μας. 

Φτιάχνουμε παιχνίδια...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης για τα παιχνίδια του χθες και του σήμερα. Τα παιδιά εκτός από τις ερευνητικές εργασίες που πραγματοποίησαν και παρουσίασαν στην τάξη τους, έφεραν στο

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Πασχαλινές κατασκευές!!

  Την Παρασκευή στις 3 Απριλίου 2015 μία μέρα πριν κλείσουμε για τις διακοπές του Πάσχα όλες οι τάξεις ετοίμασαν όμορφες και πρωτότυπες πασχαλινές κατασκευές και κάρτες. Τα πρωτάκια μας έφτιαξαν καρτούλες λαγουδάκια και πασχαλίτσες! Μας δείχνουν τις δημιουργίες τους στις φωτογραφίες με πολλή χαρά!! Στο τέλος πήραν από ένα καλαθάκι με γλυκίσματα από τη δασκάλα τους η κ.Χρύσα!

Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου

Φωτογραφίες από τη γιορτή που διοργάνωσε η Στ' Δημοτικού για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 
και πραγματοποιήθηκε στις 24 Μαρτίου 2015.