Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γ' τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γ' τάξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΚΑΜΙΝΟΥ


Σε πυρετό κατασκευών βρίσκεται το σχολείο μας εν όψει των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.
Καρτούλες, δεντράκια, κλαράκια , μπαλίτσες, μπόλικη χρυσόσκονη, ημερολόγια, χιονάνθρωποι, χιονονιφάδες  κανέλες και κορδέλες.... όλα αυτά έκαναν παρέλαση στις τάξεις και αυτές γέμισαν με παιδικά γέλια και χαμόγελα !
Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά με Υγεία και Αγάπη!!!
Πάλι μαζί στις 8/1/2019!!!















Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ " ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ" ΤΗΣ HELEXPO

     Στις 28 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην έκθεση "Δεινόσαυροι" που φιλοξενείται στους χώρους της HELEXPO. Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου είχαν τη δυνατότητα να συναντήσουν, να ακούσουν και να αγγίξουν τις "τρομερές σαύρες" της Ιουρασικής Περιόδου και να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο, σε μια άλλη εποχή του κόσμου μας. Η ξενάγηση περιελάμβανε επεξήγηση χαρακτηριστικών των εκθεμάτων, γενικά μορφολογικά στοιχεία των δεινοσαύρων, πληροφορίες για το ενδιαίτημα και τις συνήθειες τους αλλά και ερμηνείες για την εξαφάνιση τους.
     Ενημέρωση και ψυχαγωγία σε μια εκπαιδευτική εκδρομή που ενθουσίασε τους μαθητές και πραγματικά άξιζε τον κόπο...
     Με το πέρας της ξενάγησης τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πιάσουν και να επεξεργαστούν εργαλεία που χρησιμοποιούνται στις ανασκαφές οστών και "βουτώντας" στο σκάμμα να ανακαλύψουν τα δικά τους οστά δεινοσαύρων. 



Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

     Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας για τα Δικαιώματα του Παιδιού οι τάξεις Γ΄ και Δ΄ αφιέρωσαν την ημέρα αυτή σε δραστηριότητες, ενημέρωση και συζήτηση για τα Δικαιώματα των Παιδιών. Οι μικροί μαθητές ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ομαδικών, καλλιτεχνικών κατασκευών με στόχο την προαγωγή της ισότητας, του σεβασμού, της αγάπης και φυσικά της μάθησης μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες.





Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ACTIONAID HELLAS

Πόσο εύκολο είναι να φανταστούμε ολόκληρο τον κόσμο, όταν αυτός αγγίζει πια τα 7 δις;

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του της Γ' και Δ' τάξης "προσγειώθηκαν" στην κοινότητα Μπάμα της Κένυα. Πραγματοποίησαν ενα συναρπαστικό ταξίδι μέσα από έναν ειδικά διαμορφωμένου χώρο προσομοίωσης. Ανακαλύψαν τις ανάγκες μιας κοινότητας, επαναπροσδιόρισαν τις δικές τους και προσεγγίσαν την έννοια της παγκόσμιας φτώχειας και πείνας, με τη χρήση αυθεντικών αντικειμένων και εξιστόρηση της πραγματικής ιστορίας της μικρής Έβελιν.
Στην αρχή οι δύο εμψυχώτριες του προγράμματος μας υποδέχτηκαν έξω από το αεροπλάνο και μας εξήγησαν για το ταξίδι φαντασίας που θα κάναμε με το αεροπλάνο. 

Πήραμε τη μυστική μας κάρτα, μπήκαμε στο αεροπλάνο, τοποθετήσαμε τα πράγματά στα σημεία όπου μας υπέδειξε η αεροσυνοδός, φορέσαμε τις φανταστικές μας ζώνες, ακούσαμε τον πιλότο να μας καλωσορίζει και το ταξίδι ξεκίνησε...
Μερικές φωτογραφίες από την εκδρομή:















Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Αν ήσουν στη θέση του Έκτορα θα έμπαινες στη μάχη;

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας της Γ' τάξης, μελετώντας την Ιλιάδα και την Οδύσσεια και μέσα από τους στίχους του Ομήρου, oι μαθητές της Γ' τάξης του σχολείου μας απάντησαν στην ερώτηση:

Αν ήσουν στη θέση του Έκτορα θα έμπαινες στη μάχη ή μήπως θα άκουγες την Ανδρομάχη που σε παρακαλούσε να μην μπεις σ' αυτή;




Αν ήμουν στη θέση του Έκτορα σίγουρα θα μαχόμουν ακόμα και αν με παρακαλόύσε η Ανδρομάχη .Αλλιώς θα ήταν σαν να προδίδω τον λαό μου και τον ίδιο μου τον ευτό.Οι γενναίοι πολεμιστές δεν κάνουν ποτέ πίσω, ακόμα και όταν γνωρίζουν ότι μπροστά τους , στο επόμενο βήμα θα τους βρει ο θάνατος.
Με εκτίμηση !
Γεώργιος.Κοκ

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΓΙΟΡΤΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

     Σήμερα, 27 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' και Δ' τάξης παρουσίασαν ένα θεατρικό δρώμενο αναμνήσεων για το έπος του 40. 



      Οι μαθητές παίρνοντας τον ρόλο των μεγάλων στρατηγων, των γιατρων, των μουλαράδων και παιδιών εκείνης της εποχής, έξιστορούν γεγονότα εκείνης της περιοδου. Βρίσκονται στο καφενείο του χωριού και περιμένουν να αρχίσει η παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου... Οι αναμνήσεις κατακλύζουν το χώρο και η φωνή της Σοφίας Βέμπω ηχεί στα αυτιά τους. Θυμούνται τον κάθε άνθρωπο να συμβάλλει στον αγώνα με όποιον τρόπο μπορούσε. Θυμούνται και τις γυναίκες και τον καθοριστικό τους ρόλο. Οι μαθήτριες της τάξης ανεβαίνουν στην σκηνή ντυμένες "γυναικές ηπειρώτισσες" και η ανάμνηση των αντρών γίνεται ζωντανή εικόνα μπροστά τους. Ακολούθησαν τα ποιήματα και το κλείσιμο της εορτής με το ποίημα "Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος" και το αντιπολεμικό τραγούδι "Στην ποταμία σωπαίνει το κανόνι".






Φωτογραφίες από την γιορτή μας:
Καλωσόρισμα από τη διευθύντριά μας

Διάβασμα πρακτικού για τους σημαιοφόρους των παρελάσεων 


Παράδοση σημαίας

"Στο καφενείο του χωριού"



Ποίημα "Για τη Λευτεριά"
Ποίημα "28η Οκτωβρίου 1940"
"Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος"
Γυναίκες Ηπειρώτισσες
Γυναίκες Ηπειρώτισσες


Ευχαριστούμε τα παιδιά της Γ' και Δ' τάξης για το εξαιρετικό θέαμα που μας παρουσίασαν. 



"Στην ποταμια σωπαινει το κανόνι"











     

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Χρόνια πολλά μαμά!!!


Τα παιδιά του σχολείου μας μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε ετοίμασαν καρτούλες και όμορφες κατασκευές για να χαρίσουν με πολλή αγάπη στις μανούλες τους για την ημέρα της μαμάς.