Σήμερα, Τετάρτη 31/05/2017, οι Δ’, Ε’ και ΣΤ΄ τάξεις του σχολείου επισκέφτηκαν το βιωματικό αθλητικό πάρκο Paradise Park στις Αχαρνές και συμμετείχαν στο αθλητικό πρόγραμμα «Παιχνίδια Περιπέτειας».
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες με στόχο η μία από αυτές να φτάσει πρώτη στις
10 ατομικές νίκες. Ο στίβος περιείχε παιχνίδια περιπέτειας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών (τα παιχνίδια είναι
κατάλληλα για παιδιά από 8 ετών και άνω). Επιπλέον, τα παιδιά έκαναν αναρρίχηση στον ειδικά διαμορφωμένο τοίχο, τοξοβολία, παίξανε ποδόσφαιρο και μια ομαδική χορογραφία πάντα με την καθοδήγηση των έμπειρων εκπαιδευτών του κέντρου.













































