Αρχική Σελίδα
Το σχολείο μας
Σύλλογος Διδασκόντων
Σύλλογος Γονέων
Επικοινωνία
Δράσεις
Α' τάξη
Β' τάξη
Γ' Τάξη
Δ' τάξη
Ε' τάξη
Στ' τάξη
Ξένες Γλώσσες
Αγγλικά
Γαλλικά
Τάξη Υποδοχής
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα
Πάσχα
.
Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα
Πάσχα
.
Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 8 Απριλίου 2017
Καλό Πάσχα από το Δ.Σ Συκαμίνου
Καλό Πάσχα από την Α' και Δ' τάξη του σχολείου μας που συνεργάστηκαν και δημιούργησαν:
Δ'τάξη: Λαμπάδες
Κάρτες Αβγο-Αβαταρ από τη Δ' τάξη
Α' τάξη: Καρτούλες για το Πάσχα
Δημιουργίες Β1 + Β2:
Β΄τάξη: Λαγουδάκια
Β' τάξη: Καρτούλες
Β' τάξη: Καρτούλες και δωράκια
Τετάρτη 13 Απριλίου 2016
Πασχαλινό BAZAAR
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)