Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής: Το Ποδήλατο

Την Τρίτη 2 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα για τους μαθητές της Τετάρτης Δημοτικού με θέμα το "Ποδήλατο" από εκπρόσωπο του Ελληνικού Ινστιτούτου Έρευνας

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Βιβλιαράκι "Επίσκεψη στον Οδοντίατρο"


Οι μαθητές της Α' Δημοτικού ετοίμασαν, με τη βοήθεια της δασκάλας τους κ. Χρύσας Μπατζοπούλου, μικρά βιβλιαράκια με θέμα την επίσκεψη στον οδοντίατρο, στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιείται στην τάξη στη διάρκεια του σχολικού έτους. 

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ενημέρωση για την σωματική υγιεινή στις τάξεις Α' και Β'


   Την Τρίτη 12 Μαΐου 2015 επισκέφτηκε το Σχολείο μας κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας Καπανδριτίου για να μιλήσει στους μικρούς μαθητές της Α' και Β' τάξης για τη σωματική υγιεινή και την υγιεινή

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Πώς θα γίνω αναγνώστης του ιστολογίου;


Για να ενημερώνεστε όποτε γίνεται νέα ανάρτηση στο ιστολόγιο του Σχολείου μας, μπορείτε να γίνετε μέλος ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία.